2019. november 29., péntek

Asus Zenpad z300 használt lcd - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó egy Asus Zenpad z300 használt lcd.
Csak a touch ment tönkre, gondoltam, csak azt rendelek hozzá,
de nem igazán haladós a ragasztott felületek szétválasztása,
hőpadom pedig nincs sajnos, ezért feladtam, amíg nem teszem tönkre
az lcd-t is : -)... rendeltem inkább egy komplett lcd+touch-ot, ezért ez megmaradt.
Annak ajánlom, aki türelmes és ügyes, vagy már gyakran csinált ilyet.
A kijelző még hibátlan, a képeken csalós, mert a ragasztó ott is rajta van még,
ahol az érintőt már leszedtem.
Az egyik sarkában van egy pici halvány folt, de ez már a "baleset" előtt is
így volt.
Adom hozzá a keretet is, én is azzal vettem. Így még olcsóbb hozzá a touch,
mert enélkül kell vásárolni.
A wifi antenna csatlakozójának a feje sérült sajnos, elpattant ahogy leszedtem : -0

Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2019-12-19 17:52 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése